Telekom Srbija fiksna telefonija

Submit:
  • Phone 1: 064 789 0000
  • Phone 2: Unavailable
  • Fax: Unavailable
  • Credit/debit cards: Unavailable
Locations:

Takovska 2, Beograd, Palilula, Srbija

  • Bulevar kralja Aleksandra 88-90, Beograd, Vračar; 011 344 4175;

  • Bulevar kralja Aleksandra 84, Beograd, Vračar; 011 302 3100;

  • Goce Delčeva 36, Beograd, Novi Beograd; 011 319 1936;

Industries:
  • Telecommunications

Submit changed data
About

Usluge fiksne i mobilne telefonije i Interneta. Informacije o planiranim isključenjima i kvarovima. Zasnivanje pretplatničkog odnosa i izmene. Održavanje instalacija. Nadležni: Ministarstvo za kapitalne investicije. Telekom Srbija. Inspekcije: tržišna. Prijava telefonskih smetnji: 977 (07.00-21.00)

Slike proizvoda i usluga firmi iz delatnosti Telecommunications
Recommendations

customers' recommendations


customers' opinions. experiences of regular people

Recommendations
Show:

customers' recommendations


Commendations

Pohvala za Telekom Srbiju

Ivan Banković, 26.05.2008.

Subject: Odnos sa klijentima

Telekom Srbija je jedini operater fiksne telefonije u Srbiji. U poslednje vreme se znatno popravio odnos službenika i radnika Telekom-a sa svojim korisnicima, pogotovo preko Telekom Centara i Kontakt Centra 9813. Nema šta, sve pohvale!

komentara Comments (0) comments Add your comment

customers' questions


Questions

Listing

Milan Đukić, 12.05.2010.

Subject: Dostupnost informacija

Interesuje me kako je moguće dobiti listing poziva za br. koji se vodi na firmu. Pošto račune ne dobijamo na adresu na kojoj se nalazi telefon , nego na adresu predstavništva firme, a pri tome nam stalno naplaćuju telefon otprilike.

komentara Comments (0) comments Add your comment

customers' suggestions


Suggestions

Štampa računa

Miodrag Stanković, 20.12.2013.

Subject: Plaćanje / naplata

Predlažem da na poledjini računa napisete pravu specifikaciju saobraćaja i da to prenesete na prvu stranu u polje iznos saobraćaja. Ako je obim saobraćaja manji od 121,29 unesete to u polje iznos i polje popust a u osnovicu nula. Mislim da kao korisnici imamo pravo da znamo koji smo stvarni saobraćaj ostvarili. Zakonska je obaveza da nas o tome informišete. Interesuje me objašnjenje. Unapred se zahvaljujem na odgovoru koji očekujem. Ne sumnjam u racun i uredan sam platiša.

komentara Comments (0) comments Add your comment