Banca Intesa ad Beograd

Pošaljite:

  • Telefon 1: 011 310 8888
  • Telefon 2: Nedostupno
  • Faks: Nedostupno
  • Platne kartice: Nedostupno
Lokacije:

Milentija Popovića 7b, Beograd, Novi Beograd, Srbija

Delatnosti:
  • Banke


Kontinuirano širenje i unapređenje ponude, što se tiče cena i kvaliteta usluge i za privredu i za stanovništvo, vodeći je princip za poslovanje Banca Intesa Beograd u budućnosti. Elektronsko bankarstvo, novi paketi ponuda, korisnički servisi i call centar, takođe, potvrđuju posvećenost klijentu i angažovanje zaposlenih Banke na zadovoljavanju njegovih potreba. Cilj Banke je zadržavanje pozicije važnog subjekta u ekonomskom razvoju zemlje kroz nove ponude i aktivnosti. Plan Banke je, svakako, da trend liderstva u segmentu poslovanja sa privredom nastavi i ubuduće, čemu će doprineti i dugoročna sredstva povoljnih kredita, dobijenih od Banke za razvoj Saveta Evrope kao i zajam od Evropske Investicione Banke. Budući planovi podrazumevaju dodatno povećanje učešća na tržištu kako bi do 2008. godine Banka postala lider i u segmentu poslovanja sa stanovništvom. Zahvaljujući dugoročnim sredstvima obezbeđenim kroz članstvo u grupaciji Intesa Sanpaolo, planira se podržavanje kapitalnih investicija u infrastrukturu, putnu i telekomunikacionu mrežu i stambenu izgradnju. Dolazak Banca Intesa na domaće tržište podrazumeva i dolazak njenih klijenata, potencijalnih investitora i stranih partnera našim firmama, što će otvoriti prostor da naše kompanije sarađujući sa inostranim firmama unaprede poslovanje i povećaju izvoz, a samim tim doprinesu poboljšanju opšteg ekonomskog stanja u Srbiji.

Slike proizvoda i usluga firme Societe Generale Banka Srbija
Preporuke potrošača za firmu Banca Intesa ad Beograd
Preporuke

preporuke potrošača


mišljenja potrošača. iskustva običnih ljudi

Preporuke
Prikaži:

Preporuke potrošača za firmu Banca Intesa ad Beograd


Pohvale

Lepo iskustvo

, 27.01.2013.

Tema: Odnos sa klijentima

5

Greškom sam na automatu izabrao pogrešno odeljenje i službenica mi je učinila. Zaista lep gest.

komentara Komentara (0) komentara Dodajte komentar

Primedbe

Kontakt telefonom

, 18.05.2012.

Tema: Dostupnost

0

U poslednjih 2 godine je sve teže kontaktirati banku telefonom. Danas uporno pokušavam da dobijem ekspozituru na Mirijevu i niko se ne javlja. Kada zovem call centar uvek čekam na operatera po nekoliko minuta. Ostaje da se oslonim na poznanike i pozive na mobilne. Ali na žalost to nije sistem poslovanja na koji treba da se oslonim, a i nemam toliko poznanika po bankama.

komentara Komentara (0) komentara Dodajte komentar

Primedbe

Isuviše dugo se čeka za transakciju

, 20.06.2011.

Tema: Kvalitet zaposlenih

0

Kako nisam komitent vaše banke, ponekada vršim uplatu na tekući račun komintenata vaše banke, i ako budem 4-5 u redu, to Boga mi, potraje i 15-20 minuta, a zbog čega, ne znam? Uvek se čeka, i uvek su redovi, a često se na pojedinim šalterima "predaje smene" ili šta već...... Šteta za tako reklamnu banku, tako slabo ili čak loše osoblje u Čačku.

komentara Komentara (0) komentara Dodajte komentar

Primedbe

Nedovoljan broj službenika u poslepodnevnim satima

, 02.06.2011.

Tema: Ostalo

0

Imama primedbu na rad vaše filijale u Vukasovićevoj 50. U poslepodnevmim satima u periodu od 17 do 19 h je užasna gužva a praktično radi samo jedan šalter, jer se službenica sa drugog šaltera odjavljuje već negde oko 17.45. Rečeno mi je da radi u međusmeni od 10 do 18h i da je period godišnjih odmora vaših službenika. Trebalo bi promeniti satnicu međusmene na period od 11h do 19h,t ako bi se smanjilo vreme čekanja u periodu od 17h -19 h kada je i najveći pritisak na šaltere jer se ljudi vraćaju s pola i žele da obave poslove u banci. Prosečno vreme čekanja u ovom periodu je 20 min. što je nedopustivo s obzirom da se reklamirate kao najbolja banka. Trebalo bi da uvažite potrebe svojih klijenata i prilgodite - organizaciju rada (i kontrolori kad nemaju stranke mogli bi da obavljaju šalterske poslove u svojim boksovima), i - radnog vremena pojedinih filijala, kako bi se vreme čekanja ispred šaltera smanjilo.

komentara Komentara (0) komentara Dodajte komentar

Primedbe

Kvaltet usluga drasticno opada

, 29.03.2006.

Tema: Kvalitet

1

Dana 28.03.06. u 20:49 sa na automatu u Kikindi ( banka Inetsa) podigao 8.000 din. zapis broj 7923. Automat mi je izdao 7 novčanica od 1.000 din i jednu novčanicu od 200 din. Vizuelno i dimenziono novčanice su vrlo slične i verovatno je to razlog greške. Ne znam dali je greška ili je nko namerno ubacio novcanicu. Posto je sli;nost neverovatna. Novčanice sam fotokopirao, ali neznam na koji način da vam pošaljem. Danas 29.03.06 sam u 8h bio ispred banke koja bi trebalo da radi od 8h. Međutim banka je počela da radi tek u 8:20, pošto osoblje stiže u 5 min do 8h. Kada sam konačno ušao u banku napisana je reklamacija. Rečeno mi je da zovem banku za 2-3 dana, umesto da me oni obaveste o toku reklamacije. Ne mogu da shvatim kako neko moze sebi da dozvoli takvu ležernost i ne poslovnost. Kada sam pre[ao i Continetal banke kod Vas, ljubaznost i poslovnost us bile na zavidnom nivou. Na moju preporuku je iz Cimos-Livnice peršlo bar stotinak radnika. Pre godinu dana rad banke je bio besprekoran, a sada bez komentara. Preporuka : pošaljite kontrolu jedno jutro da vidite koliko ljudi čeka ispred banke. Imidž koji je banke imala drastično je opao. Neznam dali Vam je to cilj. 063/729 55 44

komentara Komentara (0) komentara Dodajte komentar

Pitanja potrošača za firmu Banca Intesa ad Beograd


Pitanja

kes krediti pitanje

, 27.04.2006.

Tema: Ostalo

3

Da li odobravate kes kredit i licima koja su dobila prvu platu od novog poslodavca, a imaju duzi radni staz kod prethodnog ili je uslov vise meseci zaposlenja kod istog poslodavca?Ja sam, konkretno, napravila pauzu izmedju poslova zbog rodjenja deteta, pa sada primam prvu platu kod novog poslodavca, te trazim najbolju banku za otvaranje i vodjenje tekuceg racuna, kao i za dobijanje kes kredita do 1000 eura. Unapred hvala, Olivera

komentara Komentara (0) komentara Dodajte komentar

Pitanja

Kredit karte

, 26.09.2005.

Tema: Dostupnost informacija

3

Ko moze sve da dobije vasu karticu? Da li moram imati nesto posebno? Uslovi. Hvala

komentara Komentara (0) komentara Dodajte komentar

Sugestije potrošača za firmu Banca Intesa ad Beograd


Nema sugestija za ovu firmu - budite prvi koji će napisati sugestiju!

Napišite sugestiju