Mango

Pošaljite:

  • Telefon 1: 011 217 5232
  • Telefon 2: Nedostupno
  • Faks: Nedostupno
  • Platne kartice: Nedostupno
Lokacije:

Gandijeva 21, Beograd, Novi Beograd, Srbija

Kategorija:

Moda, odeća i obuća

Delatnosti:
  • Odeća


Uvoz i distribucija španskog modnog brenda Mango. Odeća za žene sa prepoznatljivim stilom. Mango linija je potpuno posvecenu potrebama i zeljama savremene, urbane i moderne zene.

Slike proizvoda i usluga firme Jane Doe Vintage Shop
Preporuke potrošača za firmu Mango
Preporuke

preporuke potrošača


mišljenja potrošača. iskustva običnih ljudi

Preporuke
Prikaži:

Preporuke potrošača za firmu Mango


Primedbe

Primedba na ljubaznost i izlazenje u susret kupcu

, 21.06.2014.

Tema: Odnos sa klijentima

0

Dana 21.06.2014. god. oko 11h moja kcerka je bila u vasoj prodavnici u Knez Mihailovoj. Želela je da kupi sandale ali joj broj nije odgovarao. zamolila je prodavca da kontaktira vasu prodavnicu u trznom centru u N.Beogradu. prodavac je odbio sa obrazlozenjem da to ne rade i da mora sama da ode i proveri da li postoji odgovarajući broj. Mislim da je totalno neprofesionalno i neljubazno i da se kupac maltretira na ovaj nacin. Nekom treba da izgubi najmanje sat vremena u prevozu jer je prodavcu bilo tesko da izvrsi proveru koja traje jedan minut. Sramota.

komentara Komentara (0) komentara Dodajte komentar

Pitanja potrošača za firmu Mango


Pitanja

Povređeni kupac

, 04.02.2015.

Tema: Odnos sa klijentima

0

Postovani, igrom slucaja i juce i danas sam pazarila u vasoj prodavnici u Novom Sadu. Juce sam kupila deciju majicu na poklon i ljubazna trgovkinja mi je upakovala kako i dolikuje da se upakuje poklon, naravno skunula je i cenu, pri tome nije postavljala nikakav uslov sto je ta majica kupljena na akciji. Medjutim danas me je docekala jako neljubazna trgovkinja i nije zelela da mi upakuje jos jedan deciji poklon (takodje kupljen kod vas i na akciji) sa obrazlozenjem da vi proizvode koji su kupljeni na akciji na pakujete, (mislim na vase tvrdo pakovanje-kutiju). Na moju opasku da sam juce usluzena kako sam vec navela ranije samo me je pogledala cudno i rekla da je ona upravo stigla sa godisnjeg odmora i da ne zna da se to radi. Stoga vas molim samo za komentar da li sam ispravno usluzena juce ili danas. Da bismo mi bili zadovoljni kao kupci mislim da biste trebali bar malo povesti racuna o ponasanju svoga osoblja (ma koliko novaca mi ostavili kod vas). Jako mi je zao sto na vasim racunima ne pise ima trgovca koji nas usluzuje, rado bih ga navela. Unapred hvala na vasem odgovoru .

komentara Komentara (0) komentara Dodajte komentar

Sugestije potrošača za firmu Mango


Nema sugestija za ovu firmu - budite prvi koji će napisati sugestiju!

Napišite sugestiju