Mango

Pošaljite:
Preporuke (1)
(0)
(0)
(0)
(0)
(1)
Napišite preporuku Postavite pitanje
E-mail Web Tel: 011 217 5232
  • Telefon 1: 011 217 5232
  • Telefon 2: Nedostupno
  • Faks: Nedostupno
Radno vreme: Nedostupno
Lokacije:

Gandijeva 21, Beograd, Novi Beograd, Srbija

Radno vreme: Nedostupno
Plaćanje: Nedostupno
Kategorija:

Moda, odeća i obuća

Delatnosti:
  • Odeća

Plaćanje: Nedostupno

Mango, Gandijeva 21, Beograd, Novi Beograd, Srbija, Odeća,
Prodaja veša i trikotaže
02.08.2016
Brendovi:
O nama
Preporučite ovu firmu Preporučite ovu firmu

Uvoz i distribucija španskog modnog brenda Mango. Odeća za žene sa prepoznatljivim stilom. Mango linija je potpuno posvecenu potrebama i zeljama savremene, urbane i moderne zene.

Video Oglasi drugih firmi
Mango, Gandijeva 21, Beograd, Novi Beograd, Srbija, Odeća,
Prodaja veša i trikotaže
02.08.2016
Slike proizvoda i usluga
Preporučite ovu firmu Preporučite ovu firmu
Mango, Gandijeva 21, Beograd, Novi Beograd, Srbija, Odeća,
Mango, Gandijeva 21, Beograd, Novi Beograd, Srbija, Odeća,
Mango, Gandijeva 21, Beograd, Novi Beograd, Srbija, Odeća,
Slike proizvoda i usluga iz delatnosti
Mango, Gandijeva 21, Beograd, Novi Beograd, Srbija, Odeća,
Mango, Gandijeva 21, Beograd, Novi Beograd, Srbija, Odeća,
Mango, Gandijeva 21, Beograd, Novi Beograd, Srbija, Odeća,
Preporuke i pitanja za firmu Mango
Postavite pitanje firmi ili Preporučite firmu
Preporuke i pitanja kupaca
Preporuke (1)
(0)
(0)
(0)
(0)
(1)
Napišite preporuku Postavite pitanje
Preporuke
Preporuke (1)
(0)
(0)
(0)
(0)
(1)
Napišite preporuku Postavite pitanje
Napišite preporuku
Polja označena crveno nisu pravilno popunjena!
Postavite pitanje
Polja označena crveno nisu pravilno popunjena!
Upišite validan e-mail da bi preporuka bila objavljena.

Preporuke (1)
Pitanja (1)
Postavite pitanje ili Napišite preporuku
21.06.2014.

1
Primedba na ljubaznost i izlazenje u susret kupcu
Dana 21.06.2014. god. oko 11h moja kcerka je bila u vasoj prodavnici u Knez Mihailovoj. Želela je da kupi sandale ali joj broj nije odgovarao. zamolila je prodavca da kontaktira vasu prodavnicu u trznom centru u N.Beogradu. prodavac je odbio sa obrazlozenjem da to ne rade i da mora sama da ode i proveri da li postoji odgovarajući broj. Mislim da je totalno neprofesionalno i neljubazno i da se kupac maltretira na ovaj nacin. Nekom treba da izgubi najmanje sat vremena u prevozu jer je prodavcu bilo tesko da izvrsi proveru koja traje jedan minut. Sramota.
Pitanja (1)
Postavite pitanje ili Napišite preporuku
04.02.2015.

Pitanje: Povređeni kupac
Postovani, igrom slucaja i juce i danas sam pazarila u vasoj prodavnici u Novom Sadu. Juce sam kupila deciju majicu na poklon i ljubazna trgovkinja mi je upakovala kako i dolikuje da se upakuje poklon, naravno skunula je i cenu, pri tome nije postavljala nikakav uslov sto je ta majica kupljena na akciji. Medjutim danas me je docekala jako neljubazna trgovkinja i nije zelela da mi upakuje jos jedan deciji poklon (takodje kupljen kod vas i na akciji) sa obrazlozenjem da vi proizvode koji su kupljeni na akciji na pakujete, (mislim na vase tvrdo pakovanje-kutiju). Na moju opasku da sam juce usluzena kako sam vec navela ranije samo me je pogledala cudno i rekla da je ona upravo stigla sa godisnjeg odmora i da ne zna da se to radi. Stoga vas molim samo za komentar da li sam ispravno usluzena juce ili danas. Da bismo mi bili zadovoljni kao kupci mislim da biste trebali bar malo povesti racuna o ponasanju svoga osoblja (ma koliko novaca mi ostavili kod vas). Jako mi je zao sto na vasim racunima ne pise ima trgovca koji nas usluzuje, rado bih ga navela. Unapred hvala na vasem odgovoru .
Polja označena crveno nisu pravilno popunjena!
Upišite validan e-mail da bi komentar bio objavljen.