Mango

Share:
Reviews (1)
Questions (1)
(0)
(0)
(0)
(0)
(1)
Write a review Ask a question
1 1
  • Phone 1: 011 217 5232
  • Phone 2: Unavailable
  • Fax: Unavailable
Working hours: Unavailable
Locations:

Gandijeva 21, Beograd, Novi Beograd, Srbija

Classification:
  • Clothes

Payment methods: Unavailable

Lična zaštitna oprema, HTZ
Lična zaštitna oprema, HTZ
16.10.2017
Brands:
About us
Recommend this company Recommend this company

Uvoz i distribucija španskog modnog brenda Mango. Odeća za žene sa prepoznatljivim stilom. Mango linija je potpuno posvecenu potrebama i zeljama savremene, urbane i moderne zene.

Pictures of products and services
Recommend this company Recommend this company
Mango, Gandijeva 21, Beograd, Novi Beograd, Srbija, Odeća,
Mango, Gandijeva 21, Beograd, Novi Beograd, Srbija, Odeća,
Mango, Gandijeva 21, Beograd, Novi Beograd, Srbija, Odeća,
Reviews and questions for company Mango
Ask a question ili Write review
Reviews (1)
Questions (1)
(0)
(0)
(0)
(0)
(1)
Write a review Ask a question
Reviews
Write a review
Fields marked red are not properly filled!
Ask a question
Fields marked red are not properly filled!

Publishing a review requires valid e-mail address.

 

Get an opinion from your friends about this business!

Think your friends might be familiar with this company?
Ask your friends on Facebook for an opinion about this company.

Reviews (1)
Questions (1)
Ask a question ili Write a review
21.06.2014.

1
Primedba na ljubaznost i izlazenje u susret kupcu
Dana 21.06.2014. god. oko 11h moja kcerka je bila u vasoj prodavnici u Knez Mihailovoj. Želela je da kupi sandale ali joj broj nije odgovarao. zamolila je prodavca da kontaktira vasu prodavnicu u trznom centru u N.Beogradu. prodavac je odbio sa obrazlozenjem da to ne rade i da mora sama da ode i proveri da li postoji odgovarajući broj. Mislim da je totalno neprofesionalno i neljubazno i da se kupac maltretira na ovaj nacin. Nekom treba da izgubi najmanje sat vremena u prevozu jer je prodavcu bilo tesko da izvrsi proveru koja traje jedan minut. Sramota.
Questions (1)
Ask a question ili Write a review
04.02.2015.

Question: Povređeni kupac
Postovani, igrom slucaja i juce i danas sam pazarila u vasoj prodavnici u Novom Sadu. Juce sam kupila deciju majicu na poklon i ljubazna trgovkinja mi je upakovala kako i dolikuje da se upakuje poklon, naravno skunula je i cenu, pri tome nije postavljala nikakav uslov sto je ta majica kupljena na akciji. Medjutim danas me je docekala jako neljubazna trgovkinja i nije zelela da mi upakuje jos jedan deciji poklon (takodje kupljen kod vas i na akciji) sa obrazlozenjem da vi proizvode koji su kupljeni na akciji na pakujete, (mislim na vase tvrdo pakovanje-kutiju). Na moju opasku da sam juce usluzena kako sam vec navela ranije samo me je pogledala cudno i rekla da je ona upravo stigla sa godisnjeg odmora i da ne zna da se to radi. Stoga vas molim samo za komentar da li sam ispravno usluzena juce ili danas. Da bismo mi bili zadovoljni kao kupci mislim da biste trebali bar malo povesti racuna o ponasanju svoga osoblja (ma koliko novaca mi ostavili kod vas). Jako mi je zao sto na vasim racunima ne pise ima trgovca koji nas usluzuje, rado bih ga navela. Unapred hvala na vasem odgovoru .
Fields marked red are not properly filled!

Publishing a comment requires valid e-mail address.